Nytt kreativt konsept for Fagskolen Viken

Tett på fag. Rett på jobb

Nytt kreativt konsept og nye bilder
For å ta en tydeligere posisjon i markedet utviklet Fagskolen Viken (FSV) en ny kommunikasjonsstrategi samarbeid med oss. Hvemm har bidratt med konseptutviklingen og elementer som skal brukes i kommunikasjon.

FSV tilbyr høyere yrkesfaglig utdanning innenfor et bredt spekter av fag- og kompetanseområder. I alle studiene, og på alle studiesteder, har FSV en nærhet til fagmiljøene og arbeidslivet, slik at studentene får oppdatert og yrkesrettet kunnskap. Nærheten til faget og den korte avstanden til arbeidslivet er det som gjør dem unike og attraktive for både studenter og arbeidsliv.

Derfor har vi rett og slett løftet frem disse to egenskapene i konseptet:

«Tett på fag. Rett på jobb.»

I ord og bilder skal FSV være nær hverdagen og virkeligheten. De skal være presise og konsise når de snakker, og direkte og ekte i den visuelle fremstilling av både studier og arbeidsliv.

FSV hadde i tillegg et behov for nye bilder. Sammen med fotograf Sune Eriksen tok vi en rekke nye bilder som skal brukes på nettsider, bannerannonsering, some, brosjyrer og annen annonsering og reklame.

Vet ikke
Nye oppgaver
Kompositt