Om oss

Horn & Co ble etablert i januar 2020. Vi er et nettverksbasert PR- og reklamebyrå. Det betyr at vi drar veksel på spesialistmiljøer når det er behov. Vi matcher disse miljøene basert på personkjemi og engasjement. På denne måten kan vi kan løse alle typer kommunikasjon på alle flater. Uansett.
Byrået er også en del av kompetanse- og mediehuset Layer. Her finner du fagmiljøer som er komplementære til oss selv ved at de er spesialister på bl.a. webutvikling, mediekjøp, kundereisen og GDPR.
Si hei til folka

Frederik Horn
Frederik har en BA (Hons) Communication fra Skottland og har jobbet som rådgiver i reklamebransjen siden 1998.
I 15 av disse årene har han vært daglig leder i byråene han har jobbet i (Verdens Sterkest Mann, Ernö (nå Atyp) og JCP PR & Advertising). Frederik har vært rådgiver for en rekke kunder som NHO, Telenor, Audi, Seat, Ajungilak, Osloskolene, Helly Hansen, Hun-ton, TheVIT, Entra og Homely.

Johannes Dolven
Johannes har en Bachelor i reklame og en Master i Business Administrasjon fra Drake University og Barry University. Etter endt studier var han proff basketspiller på Island og jobbet som marketing intern i Vivaldi hvor han jobbet med innholdsproduksjon for nettleseren.
Han spiller også på landslaget i basket. Under studiene var han leder for ANSA i Miami og jobbet som intern i JCP PR & Advertising.

John Draleke
John er utdannet Art Director fra Westerdals, og har jobbet i noen av Norges ledende byråer siden 1992. I tillegg er han utdannet dekoratør.
John har en solid porfolio å vise til og har vært AD og konseptansvarlig for en rekke kunder som XXL og Elkjøp (Nordisk), Europris, Norges Energi m.fl. Han har betydelig erfaring med retailbransjen hvilket gjør at han er opptatt av kommunikasjon som driver trafikk.

Maria Benestad
Maria har en Bachelor i Media & Communications fra Goldsmiths, University of London og har jobbet med markedsføring og PR siden 2004. Hun har vært ansatt i bedrifter som Aftenposten og Orkla, og de syv siste årene har hun vært daglig leder og rådgiver i Spalt PR.
Maria har vært rådgiver for en rekke merkevarer som Stokke, The North Face, OBH Nordica og Aesop blant andre.

David Bjørnstad
David har utdannelse i Medieledelse fra NTNU i Gjøvik. De siste 6 årene har han jobbet i mediebyrået Hensikt hvor han har bygget og ledet teamet med ansvar for sosiale medier og programmatiske kjøp. Under samme perioden har han tatt fag i Art Direction ved Berghs School of Communication i Stockholm.
Med både kreativ og performance bakgrunn har han bred strategisk forståelse, og har jobbet med merkevarer som bl.a. Dale of Norway, A-ha, Infinitum og Varsity headwear
Vi er på utkikk etter flere flinke folk
