Om oss

Horn & Co ble etablert i januar 2020. Vi er et nettverksbasert PR- og reklamebyrå. Det betyr at vi drar veksel på spesialistmiljøer når det er behov. Vi matcher disse miljøene basert på personkjemi og engasjement. På denne måten kan vi kan løse alle typer kommunikasjon på alle flater. Uansett.

Byrået er også en del av kompetanse- og mediehuset Layer. Her finner du fagmiljøer som er komplementære til oss selv ved at de er spesialister på bl.a. webutvikling, mediekjøp, kundereisen og GDPR.

Si hei til folka

Bilde av Frederik Horn

Frederik Horn

Daglig leder

Frederik har en BA (Hons) Communication fra Skottland og har jobbet som rådgiver i reklamebransjen siden 1998.

I 15 av disse årene har han vært daglig leder i byråene han har jobbet i (Verdens Sterkest Mann, Ernö (nå Atyp) og JCP PR & Advertising). Frederik har vært rådgiver for en rekke kunder som NHO, Telenor, Audi, Seat, Ajungilak, Osloskolene, Helly Hansen, Hun-ton, TheVIT, Entra og Homely.

Bilde av Johannes Dolven

Johannes Dolven

Prosjektleder og konsulent

Johannes har en Bachelor i reklame fra Drake University og Barry University. Etter endt studier var han proff basketspiller på Island og jobbet som marketing intern i Vivaldi hvor han jobbet med innholdsproduksjon for nettleseren.

Han spiller også på landslaget i basket. Under studiene var han leder for ANSA i Miami og jobbet som intern i JCP PR & Advertising.

John Draleke

Art Director og konseptutvikler

John er utdannet Art Director fra Westerdals, og har jobbet i noen av Norges ledende byråer siden 1992. I tillegg er han utdannet dekoratør.

John har en solid porfolio å vise til og har vært AD og konseptansvarlig for en rekke kunder som XXL og Elkjøp (Nordisk), Europris, Norges Energi m.fl. Han har betydelig erfaring med retailbransjen hvilket gjør at han er opptatt av kommunikasjon som driver trafikk.

Bilde av Alessio Attanasio

Alessio Attanasio

Fotograf og videoprodusent

Alessio er utdannet fotograf og har jobbet som fotograf, video- og innholdsprodusent siden 2009. Han brenner for å skape innhold som konverterer, blant annet ved å bruke sin erfaring og ekspertise fra å ha drevet flere nettbutikker til å gi råd og utforme visuelt innhold for kundene.

Han har jobbet med kunder som Pfizer, Selmer, Makeupmekka, Boots og mange fler.

Maria Benestad

PR-rådgiver

Maria har en Bachelor i Media & Communications fra Goldsmiths, University of London og har jobbet med markedsføring og PR siden 2004. Hun har vært ansatt i bedrifter som Aftenposten og Orkla, og de syv siste årene har hun vært daglig leder og rådgiver i Spalt PR.

Maria har vært rådgiver for en rekke merkevarer som Stokke, The North Face, OBH Nordica og Aesop blant andre.

Vi er på utkikk etter flere flinke folk